A cég már 2004-ben megvált két tevékenységétől, az úgynevezett nem szőtt kelme gyártásától, valamint a szőnyeggyártástól. Ez meglátszik a cégcsoport idei árbevételében; mintegy kétmilliárd forint esett ki azzal, hogy a Soproni Szőnyeggyár és a Grabotext Kft. már nem részese a Graboplast tevékenységének. A vállalat azért hagyott fel az említett tevékenységekkel, hogy a lakossági padló-, a parketta- és a speciálispadló-gyártásra koncentrálhasson.
A forgalmának mintegy 85 százalékát külpiacokon bonyolító padlógyártó továbbra is a kelet-európai térséget tekinti exportja legfontosabb célterületének. Jancsó Péter elnök-vezérigazgató szerint az utóbbi években Ukrajna biztosította számukra a legnagyobb piaci növekedést, s ez várhatóan 2006-ban is így lesz. A cég ugyanakkor nagy növekedési potenciált lát a cég Bulgáriában és Romániában is. Ezen országok meglehetősen kedvelt befektetői célpontok lettek, de megvan a növekedés lehetősége az USA-ban is. A cégvezetés ezenkívül egyes termékek esetében Kínában számít hosszú távú, egyenletesen tartós növekedésre - számol be a Világgazdaság.