[ajanlo=95][igazitas=left/]A jövő sikeres cégeinek viszont szükségük lesz egy új szervezeti egységre is, véli Kaplan. Ennek az lesz a feladata, hogy a BSC eredményeit folyamatosan kommunikálja a vezetőséggel, és ezeket felhasználják az egészen rövid távú, havi tervezés során is.
Jogos lehet a félelem és az ellenállás egy új rendszer bevezetésével szemben, viszont jelentős előnyhöz juttathat egy vállalatot a globalizált piacon. A fogyasztói igényeknek való hatékonyabb megfelelés például olyan többletértéket hozhat létre egy cég számára, amely akár az alacsonyabb árakkal jelentkező vetélytársakkal szemben is előnybe hozhatja, mondta el a professzor a Menedzsment Fórum kérdésére válaszolva.
Vámosi Gergő
Az alkalmazottak fejében is éljen a vállalati stratégia
Óriási erőt jelenthet egy cégnek, ha dolgozói tudatában vannak a célkitűzéseknek, és ennek megfelelően értékelik át a munkát, mondta Robert S. Kaplan a Menedzsment Fórumnak.