2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online bankok számára megéri hatékony ügyfélmenedzsment weboldalt kialakítani, mivel az elégedett ügyfelek 50 százaléka valószínűleg ajánlja a bank oldalát ismerőseinek, illetve 19 százalékuk kiegészítő szolgáltatásokat is hajlandó vásárolni.

Az online bankok számára megéri hatékony ügyfélmenedzsment weboldalt kialakítani, mivel az elégedett ügyfelek 50 százaléka valószínűleg ajánlja a bank oldalát ismerőseinek, illetve 19 százalékuk kiegészítő szolgáltatásokat is hajlandó vásárolni – áll a Forbes.com és a ForeSee Results legújabb közös tanulmányában. A felmérés szerint a megkérdezettek egy negyedének van negatív tapasztalata az on-line banki szolgáltatásokkal kapcsolatban, ami rossz hatással van a bankhoz fűződő viszonyukra is.

Minél hamarabb tanulják meg a bankok mérni és menedzselni saját honlapukon az ügyfél-elégedettséget, annál gyorsabban lesz a siker. A bankok, ha ki tudják használni ezt a lehetőséget saját online beruházásaiknak az alakítására, maximalizálhatják befektetésük hozamát – állapítja meg a ForeSee Results vezetője, Larry Freed.

Az emelt szintű szolgáltatások - mint az online számlafizetés – arra sarkalják a felhasználókat, hogy gyakrabban látogassák meg az oldalt. Az online fizetést használó ügyfelek 51 százaléka naponta látogatja meg a bank weboldalát, míg további 39 százalékuk hetente legalább egyszer. Az online számlafizetési lehetőség nélkül ezek az arányok 27 százalék a napi, és 56 százalék a heti látogatók esetében.

Miközben az online kereskedők kezdik megtalálni számításaikat és nyereségessé válni, a bankok nem igazán lépnek az online területeken. Így nemcsak annak a lehetőségét vesztik el, hogy újabb szolgáltatásokat értékesítsenek meglévő ügyfeleknek, hanem azt is, hogy újakat szerezzenek – mondta Freed.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!