A begyűjtött adatokból az alkalmazás sokféle jelentést készíthet, melyek kimutatják többek között, ha az oldalra érkezett felhasználó 15 másodperccel később továbblép; ha a navigációs gombokra kattintva keres speciálisabb információt, vagy a keresőhöz fordul. Utóbbi esetben érdemes átgondolni az oldal szerkezetét, a keresőszavak elemzésével könnyebbé tenni az adott tudnivaló megtalálását.
Amennyiben vannak olyan képek vagy linkek, amelyek érdekesebbek, meg lehet vizsgálni, mennyiben kapcsolódik a több kattintás az adott aloldal tartalmához, illetve a kép vagy hivatkozás oldalon belül elfoglalt helyéhez. Ezáltal pedig a felhasználó szája íze szerint alakítható a külső megjelenés és a tartalom – vagyis örömteli, kellemes élményt fog számukra okozni a weboldal meglátogatása, ami az egyetlen garantált módszer arra, hogy újra és újra visszatérjenek.
Menedzsment Fórum
Az e-boltot látogatók viselkedése is mérhető
A kattintások száma és a forgalom könnyen mérhető mutatói a weboldal látogatottságának, a nyers adatok azonban nem árulják el, hogy vajon a felhasználóknak tetszett-e a hely (vagyis az oldal), amelyen jártak vagy vásároltak. Az érzelmi viszonyulás azonban legalább olyan döntő fontosságú lehet, mint az ár vagy a választék.