Az áruház elnevezése - "Neukauf 50+", vagyis Bevásárlás 50 év fölött - tulajdonképpen üzleti program. A tulajdonos arra törekszik, hogy elsősorban az ötven évnél idősebb vásárlók érezzék jól magukat a Passau körzetben nyílt áruházban.
Nem semmi, amit a üzletvezetés az idősek érdekében kiagyalt. A különösen könnyen gurítható bevásárló kocsikat ülőhellyel is ellátták. A gondolák közötti járatok szélesebbek, mint a szokásos áruházakban, hogy az idősek könnyebben mozoghassanak. Az árakat jelző táblák nagyobbak és így könnyebben olvashatók. A polcokról zsinóron lógó nagyítók pedig arra szolgálnak, hogy a vevők az árukon kisebb betűkkel nyomtatott szöveget is el tudják olvasni.
Emellett a szupermarkethez tartozó parkolóban is szélesebbek a parkolóhelyek és a közöttük lévő járatok, ami az idősek mellett a kisgyerekes mamák dolgát is megkönnyíti.
"Pihenő övezet is van az áruházban, benne vérnyomás mérővel" - árulta el Elfriede Huber üzletvezető, aki biztos benne, hogy nemcsak idősebbek fogják megkedvelni a szupermarketet. Az elképzelés nyilvánvalóan jól bevált. A vevők ugyanis már a megnyitást követő első órákban dicséretekkel halmozták el Huber asszonyt. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
A hasunk mellett már az eszünkre is hallgatunk vásárláskor
A nők a legjobb vevők az e-boltokban
A vásárlók a vasárnapra szavaznak
Az időseket célozza meg a legújabb üzletlánc
Kifejezetten idősek számára nyílt szupermarket a németországi Bad Füssingben: a fürdőhelyen első ízben nyílt Bajorországban szupermarket kifejezetten idősek számára.