A megállapodás értelmében a szervezőgárdát a német vállalat öltözteti majd fel, emellett az ugyanebben az évben megrendezésre kerülő paralimpiai játékokra a cég szállít majd sportfelszerelést. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött szerződés egyéb részleteit nem hozták nyilvánosságra, számol be az APA hírügynökség.
"Kína a leggyorsabban növekvő piacunk, ezért kiemelten fontos számunkra. A most kötött megállapodás nagy mértékben hozzájárul majd ahhoz, hogy a fogyasztók körében az eddigieknél is népszerűbbé tegyük márkánkat" - mondta el Herbert Hainer, az Adidas vezetője.
A konszern jelenleg 1300 franchise-üzlettel rendelkezik Kína több, mint 250 városában. A társaság tervei szerint a jelenleg 100 millió eurós forgalmat 2010-ig 1 milliárd euró fölé emelik majd az ázsiai országban. Ha a számítások beválnak, akkor az olimpia után az Ázsiához kötődő bevételek meg fognak duplázódni.
Mint ismert, a vállalat a 2004-es athéni olimpia partnereként 1,4 millió terméket szállított le a különböző sportszövetségeknek, 22 nemzet olimpiai csapatát öltöztette fel, szerelésükben versenyzett a sportolók csaknem fele.
Menedzsment Fórum
Kapcsolódó anyag:
Száműzné az Adidas-csíkokat az olimpiáról a Nike
Az olimpia lett az Adidas ugródeszkája Kína meghódításához
Az Adidas-Salomon elnyerte a 2008-as pekingi ötkarikás játékok hivatalos partnere címet, adta hírül sajtóközleményében a konszern.