Leghosszabb módosító csomag a közlekedési tárgyú törvényeket kísérte. Az előterjesztő képviselőjének ellenében támogatta a bizottság azt a módosítást, amely nemzetközi kereskedelmi repülőtér fejlesztéséhez, illetve megszűnéséhez csak az érintett önkormányzatok véleményének figyelembe vételével lehetne engedélyt adni. A másik jelentősebb vita arról a módosításról folyt, amely szerint 2012 első napjától nem lehetne üzemeltetni meglévő repülőteret, ha nincs jogerős határozata a zajgátló védőövezet kijelöléséről. Márton Attila (Fidesz) ezt a szabályt úgy minősítette, hogy a Ferihegyi repülőteret ezek szerint be kellene zárni, mivel néhány ingatlan tulajdonos mindig megvétózza a védőövezet kijelölését. Az előterjesztő képviselője nem támogatta a módosítást, de a bizottság egyharmada igen, így arról az Országgyűlés dönt majd.
Az előterjesztő képviselőjének vétója ellenére a bizottság támogatta azt, hogy a nyilvános repülőtér védelmét ne őrző-védő cég, hanem csak az üzemeltető saját szolgálata végezhesse. A bizottság támogatta azt, hogy a trolibuszokon is legyen kamera, illetve a képek megőrzése ne 72 óráig, hanem 30 napig tartson.
MTI