1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új vállalkozásba fog a Mahart Szabadkikötő Rt.: a társaság konténerek bérfuvarozását vállalja Budapest és a Fekete-tenger között, így kínálván alternatívát az atlanti kikötőkből való kamionos szállítással szemben, értesült a Világgazdaság.

A csepeli székhelyű cég Constanta felől Belgrád érintésével menetrend szerinti konténerszállító hajókaravánokat indít március 25-től. A cég jövőre már nullszaldóssá szeretné tenni a szolgáltatást, amihez a karavánok kétharmados kihasználtsága szükséges.

A vállalat az Ázsiából Közép-Európába érkező konténerforgalmat kívánja egy eddig nem haszmált útvonalra terelni. Saját flotta híján a cég két hajókaravánt bérel külföldön, tehát tulajkdonképpen bérfuvarozást vállal. Az üzletet segíti, hogy tavaly készült el Constantában egy modern, nagy kapacitású konténerterminál, másrészt a nyugat-európai kikötők túlterheltek, és alig bírják a Kína exportjának növekedése okozta terhelést.

A privatizáció előtt álló csepeli szabadkikötő évről évre növeli forgalmát, s kormányzati célkitűzések szerint a jövőben logisztikai központtá növi ki magát, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!