A Magyarországon múlt évben megjelent lánc már február végén be kívánja indítani új üzletágát, kezdetben mintegy 200 márkacikkel, értesült a Financial Times Deutschland.
Amennyiben a terv valóra válik, úgy a jövőben pelenkákat, bébi-ételeket és recept nélkül kapható, Lidl-címke alatt futó gyógyhatású készítményeket is lehet majd vásárolni a cég egységeiben. Mint ismert, a Lidl eddig csupán kevés illatszerárut kínált üzleteiben.
A német lap információi szerint az előkészületek már javában folynak, s a cég az elmúlt hetekben a Procter & Gamble, az Unilever, a Nestlé, a Colgate-Palmolive, a Henkel, a Johnson & Johnson, a SmithKlineBeecham és a Masterfoods vezetőivel is tárgyalásokat folytatott. A híreket a társaság - az üzleti versenyre való hivatkozással - nem kívánta kommentálni. Amennyiben a lépés valóban megtörténik, úgy tovább erősödik a verseny a már amúgy is telített illatszerpiacon.
Szakértők szerint az új üzletág lendületet ad majd a Lidlnek, amelynek a növekedése az utóbbi időben megtorpant a német piacon.
Menedzsment Fórum
Beszáll az illatszerpiacra a Lidl
Német sajtóértesülések szerint a Lidl új piaci szegmesben kíván megjelenni: a diszkontlánc gőzerővel készíti elő belépését a drogériaáruk piacára.