2p

Német sajtóértesülések szerint a Lidl új piaci szegmesben kíván megjelenni: a diszkontlánc gőzerővel készíti elő belépését a drogériaáruk piacára.

A Magyarországon múlt évben megjelent lánc már február végén be kívánja indítani új üzletágát, kezdetben mintegy 200 márkacikkel, értesült a Financial Times Deutschland.

Amennyiben a terv valóra válik, úgy a jövőben pelenkákat, bébi-ételeket és recept nélkül kapható, Lidl-címke alatt futó gyógyhatású készítményeket is lehet majd vásárolni a cég egységeiben. Mint ismert, a Lidl eddig csupán kevés illatszerárut kínált üzleteiben.

A német lap információi szerint az előkészületek már javában folynak, s a cég az elmúlt hetekben a Procter & Gamble, az Unilever, a Nestlé, a Colgate-Palmolive, a Henkel, a Johnson & Johnson, a SmithKlineBeecham és a Masterfoods vezetőivel is tárgyalásokat folytatott. A híreket a társaság - az üzleti versenyre való hivatkozással - nem kívánta kommentálni. Amennyiben a lépés valóban megtörténik, úgy tovább erősödik a verseny a már amúgy is telített illatszerpiacon.

Szakértők szerint az új üzletág lendületet ad majd a Lidlnek, amelynek a növekedése az utóbbi időben megtorpant a német piacon.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!