2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bővíteni kívánja magyar beszállítóinak körét a Tesco Global Áruházak Zrt. a minőségi termékkínálat növelése érdekében - közölte a társaság kereskedelmi igazgatója csütörtökön Pécsett.

David B. Wood a cég dél-dunántúli regionális beszállítói fórumán tartott sajtótájékoztatón elmondta: a Tesco jelenleg mintegy 800 magyar beszállító termékeit értékesíti. Ez év októbere óta 40 új partnerrel szerződtek, akiknek 130 terméke már kapható az áruházakban.

Utalt rá, hogy a Tesco egy évvel ezelőtt kezdett párbeszédet lehetséges jövőbeni partnerekkel, és Pécsen már a harmadik régiós beszállítói fórumát rendezte meg. A baranyai megyeszékhelyen 55 vállalkozás képviseltette magát és mutatta be termékeit.

David B. Wood úgy vélte, a kezdeményezés különösen kedvező a kis- és középvállalkozásoknak, amelyek lehetőséget kapnak a megjelenésre, termékeik piacra juttatására, a Tesco pedig egyre több kiváló és különleges minőségű árut kínálhat vevőinek.

A kereskedelmi igazgató megjegyezte, hogy az új termékek egy része csak a gyártási helyükhöz közeli áruházak polcaira kerül fel, vannak és lesznek azonban olyanok, amelyeket az egész országban, vagy külföldön is értékesítenek. Rámutatott, hogy 2009-ben több mint 100 termékcsoportban 21 milliárd forint értékben jelentek meg magyar termékek külföldi Tesco áruházakban.

Pálinkás Zsolt, a Tesco beszerzési igazgatója közölte: az új beszállítóiknak köszönhetően a vásárlók eddig olyan különleges termékeket ismerhettek meg, mint a bioszőlő, a biogyümölcskonzerv, a lúgos ásványvíz, a bioolaj, az almachips, vagy a sajtos kolbász. Ezért is tervezik a fórumsorozat folytatását, a következő állomás várhatóan jövő nyáron, Szegeden lesz.

Czeglédi Beatrix, a Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeleti főosztályvezetője elmondta, hogy a kormányzat kiemelt célja a kis- és középvállalkozók támogatása annak érdekében, hogy fejlesszenek, és megfelelő mennyiségű jó minőségű termékek előállításával versenyképesek legyenek.

A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a Tesco 16 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A Tesco Global Áruházak Zrt. az ország legnagyobb kereskedelmi lánca, több mint 180 üzlete és 22 ezer munkavállalója van, tavalyi árbevétele pedig mintegy 630 milliárd forint volt.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!