A világ vezető üzleti expressz szállítója hétfőtől az egész világon egységesen vállalja, hogy nemzetközi és belföldi expressz küldeményeit három meghatározott időpontban, 9, 10 vagy 12 óráig átadja a címzettnek, áll a társaság közleményében.
A magyarországi TNT ügyvezetője reményét fejezte ki, hogy az új termékek révén a jelenlegi recessziós időszakban is sikerül új ügyfélkört megszólítaniuk és ezzel forgalmukat az átlagosnál nagyobb mértékben tudják bővíteni. Az új szolgáltatás jelentős informatikai munkával, járműbeszerzéssel és a logisztikai rendszer komoly átalakításával járt, tette hozzá az igazgató.
Magyarországon a TNT rendelkezik a legnagyobb piaci részesedéssel az expressz szállító vállalatok között. Mind a légi expressz, mind a közúti expressz fuvarozási szegmensben jelentős növekedést könyvelhetett el az elmúlt években. "Már az előző időszakban is egyre több kis- és középvállalati megrendelő bízott meg szolgáltatásainkban. Az ő számukra különösen fontos, hogy egyszerűsödik a rendelésfelvétel, csökken az adminisztrációs teher" - hangsúlyozta az ügyvezető igazgató.