1p

Miközben az Airbus és a Boeing látványos fejlesztésekkel vonja magára a légiközlekedési ágazat figyelmét, a háttérben átrendeződni látszik a regionális hatósugarú közepes méretű gépek piaca.

Mivel az Airbus és a Boeing legkisebb típusai egyben a legtöbb gondot is jelentik számukra, a regionális repülőgépek piacán a nagy utasszállítókéhoz hasonló helyzet alakult ki: a Bombardier és az Embraer gyakorlatilag maguk között osztják fel a piacot.

A Bombardier viszont számos légitársaság szemében hátránnyal indul a versenyben. Sok társaság keres ugyanis száz vagy annál valamivel több üléssel rendelkező gépet, a cég Bombardier ennek ellenére 90 üléses CRJ900-as kifejlesztése mellett döntött a 100 üléses BRJ-X rovására. Az Embraer ebben a kategóriában sikerrel veheti fel a versenyt 50-118 üléses kétsugaras típusával. Ezt jelzi, hogy új, 190/195-ös típusára már 170 megrendelést kapott.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!