3p

Március 3-án nyitotta meg magyarországi márkaboltját az exkluzív férfidivatban világelső Ermenegildo Zegna divatcég Budapest legnívósabb sugárútján, az Andrássy úton.

Az évente 2 millió méter anyagból 350 ezer felöltőt, 1 millió sportruházati cikket, és 1,5 millió kiegészítőt gyártó divatóriás az egész világon több mint 5000 alkalmazottat foglalkoztat, éves bruttó bevétele pedig 2003-ban meghaladta a 601 millió eurót. Az árbevétel mintegy 85 százaléka ruházati és kiegészítő cikkek készítéséből, míg 15 százaléka különböző kiváló minőségű Zegna szövetek árusításából származik. A Zegna Csoport egészen egyedülálló módon, családi vállalkozásként működik, ma a negyedik generáció vezetése alatt áll.

Az üzlet helyének kijelölésekor azért az Andrássy útra esett a választás, mert az ingatlanok adottsága és stílusa leginkább itt teszi lehetővé egy hangulatos, igazán európai bevásárló utca kialakulását az elkövetkezendő években. Az egyik első lépés lehet ebbe az irányba az Ermenegildo Zegna üzlet megnyitása.

Az új budapesti Zegna márkabolt kínálatában éppúgy megtalálható az Ermenegildo Zegna valamennyi kollekciója és kiegészítője, mint bármely más Zegna Shopban a világon. A hazai vásárlók ugyanabból a teljes termékpalettából - a most nyitott üzletben a legfrissebb tavaszi és nyári trendeknek megfelelő áruválasztékból - válogathatnak, mint a milánóiak, vagy a párizsiak. Az üzlet kínálatában található "Z Zegna" kollekciót a divattrendeket szezonálisan követő férfiaknak ajánlják a Zegna tervezők. A "Sartorial" fantázianevű alkalmi ruházat kollekció, a hozzá tartozó nyakkendőkkel és igényes kiegészítőkkel, cipőkkel, időtálló, klasszikusan elegáns stílust jelenít meg. Míg a Zegna Sport márkanevű ruházati cikkek közül kényelmes, könnyed, mégis előkelően lezser viseletetekből válogathatnak a vásárlók.

A bolt exkluzív szolgáltatása az öltönyök, nadrágok és ingek méretre szabása. A vásárlók különféle anyagok százaiból - a legfinomabb szövettől az egyedülálló minőségű Ermenegildo Zegna gyapjúig - választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet. Noha az üzlet nyitvatartási ideje meghatározott, az ügyfélkör igényeihez igazodva, előzetes egyeztetés után lehetőség lesz ettől eltérő időben is méretvételre és vásárlásra.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Nehéz idők járnak a luxus divatházakra
Több százezer dollárt ér a divatjósok munkája
A sikerek ellenére adná el cégét Olaszország divatkirálya

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!