A 110 millió eurós megrendelés magában foglalja a szerelvények kifejlesztését, gyártását és szállítását. A teljesítés 2006-ban esedékes.
A vasúti kocsik nyerges futóműveit a Bombardier németországi Siegen üzemében, a kocsiszekrényeket pedig a Görlitz üzemben készítik el. A hajtásláncot a svédországi Vasteras üzem gyártja le, ugyanitt látják majd el a projekt irányítását is. Az összeszerelést a román Electroputere végzi el Craiovában, adja hírül az MTI.
Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a MÁV Rt. nemrég jelentette be: a műszaki tárgyalások lezárása után a továbbiakban az Alstom, a Bombardier és a Stadler cégekkel folytatja a megbeszéléseket összesen 60 motorvonat beszerzéséről.
A MÁV 2004. április 30-án indította a mintegy 40 milliárd forint értékű, két részletben összesen 60 elővárosi villamos motorvonat beszerzésre vonatkozó pályázatát. A társaság két közbeszerzési eljárást indított, amelyeknek a lebonyolítása párhuzamosan zajlik.
Az új motorvonatok a Budapest-Székesfehérvár-Pusztaszabolcs vonalon fognak közlekedni.
MTI/Menedzsment Fórum
Bukaresti üzlettel melegít a MÁV-tenderre a Bombardier
A világ legnagyobb vasút-technológiai vállalata, a Bombardier húsz metrószerelvényt szállít a román fővárosnak.