Céges ajándékok: mit, hol, mennyiért? Táblázatok!

Dr. Szentirmay László ügyvezető igazgató szerint 920 cég - vagyis az "érdemiek" 70 százaléka - szívesen fogadna konkrét ajánlatot. Közülük 91 százalék e-mailben várja ezt. Az elutasítók közül a legtöbben arra hivatkoztak, hogy "állandó kapcsolatuk van", "rendelkeznek elég katalógussal", illetve "saját termékeiket ajándékozzák". Sokan a külföldi anyacégtől kénytelenek beszerezni a reklámdarabokat.
A legtehetősebb vállalatokat kérdezték meg
[ajanlo=1382][igazitas=left/]
Az országos felmérést a cég szakemberei novemberben készítették az egymilliárd forintnál nagyobb árbevételű vállalatok körében. Szentirmay elmondta: az idén 2 000 céget kerestek meg: ez a milliárdos forgalmú társaságok csaknem 40 százalékát teszi ki, vagyis jól reprezentálja a legnagyobb vállalatokat.
A telemarketinges úton elért társaságok 62 százaléka budapesti, további 15 százalék pedig a fővárosi agglomerációhoz tartozik. (Az összes céget tekintve 40, a "milliárdos" vállalatok körében pedig 45 százalék a budapestiek aránya. Körülbelül további 10-12 százalék található a főváros közelében.)