2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Röhejes közbeszerzést írtak ki szolgálati kocsikra, melyen hogy-hogy nem, csak egyetlen autótípus lehet jó.

Igazán szórakoztató közbeszerzést talált az Index egyik olvasója, melyet a lap meg is írt, hogy mindenki más is nevethessen rajta. A tenderen a Nemzeti Szakértői és Kutató Központ (NSZKK) szeretne szolgálati autókat szerezni, de hogy-hogy nem a nyílt verseny feltételeit sikerült úgy kalibrálni, hogy abba csakis egyféle autó bírjon beleférni.

Az NSZKK egy Csendes Consulting nevű tanácsadócég segítségével 8, plusz opciósan még 3 darab felső-középkategóriás szolgálati autót akart venni, melyek értékét meg sem becsülik. A kocsik paramétereit már annál részletesebben határozták meg, kezdve azzal, hogy a kocsikra kérnek sízsáknyílást és ISOFIX-gyermekülés rögzítési pontokat hátulra, csak 4,5-4,7 méter közötti hosszúságú lehet a jármű, a hasznos terhelése minimum 620 kiló, ötajtós kell, legyen, de mégsem lehet kombi, a színe legyen metál, és szintén nagyon fontos, hogy pontosan 8 darab hangszórónak kell benne lennie, se többnek, se kevesebbnek.

Minderre egyedül a 150 lóerős Skoda Octavia 1.4 TSi képes, Style kivitelben.

További "a fene egye meg, hát ezt pont sikerült úgy megadni, hogy más kocsira ne legyen jó, micsoda balszerencse!"-tényezők:

  • 2675 mm-nél nagyobb tengelytáv kell - az Octavia-é 2680 mm
  • a csomagtartó térfogatnak 565 liternek kell lennie, lehajtott ülésekkel 1500 liternek - az Octavia-é pótkerékkel 568, lehajtott ülésekkel 1558
  • 625 kilós legyen a hasznos terhelés - ez a fajta Skoda Octavia 628-at tud

A 8 hangszóróra visszatérve: kár, hogy csak ennyi lehet alkalmas az igazságügyi szakértéshez való kiszállásra, mert az Ambition modellben sajnos csak 4 van, pedig az egymillióval olcsóbb. És az Ambitionben első üléses gerincmasszázs és villanymotorral beállítható tükör sincs, pedig azok is elengedhetetlenek a színvonalas munkavégzést lehetővé tevő utazáshoz.

A verseny egyébként még él, az ajánlatokat május 10-ig lehet benyújtani. Biztos izgalmas lesz a befutó.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!