2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az év utolsó negyedében 800 millió és egymilliárd forint közötti összeget költenek a bevásárlóközpontok reklámkampányaikra. Meglepő módon decemberre kifullad a lendület, ekkor már gyakorlatilag nem is költenek reklámra a plázák, hiszen ilyenkor mindenki megfordul egy-egy bevásárlóközpontban - írta a Napi Gazdaság.

[ajanlo=101][igazitas=right/]A marketingbüdzsé legnagyobb részét a két utolsó őszi hónapban költik el a bevásárlóközpontok, ennek hatására az időszakban 27-30 százalékkal ugrik meg a reklámaktivitásuk. A januártól augusztusig terjedő időszakban a TriGránit volt a legnagyobb hirdető a Westenddel és az akkor még a portfolióba tartozó Pólus Centerrel.

A cég listaáron több mint 172 millió forintot költött az első kilenc hónapban. A második az Árkád 90 millió forinttal, míg a harmadik a Campona volt 75 millió forinttal. Ez a sorrend nem fog felborulni a karácsonyi szezonban sem, bár ez függ attól is, hogy a központok milyen szerződésben állnak a különböző médiákkal - írta a Napi Gazdaság.

Meglepő módon decemberben nem költenek reklámra a plázák, hiszen ebben az időszakban már mindenki megfordul egy-egy bevásárlóközpontban. Ebban az időszakban a boltok aktivitása erősödik, hogy a plázába belépő vásárlót megfogják. Az elektronikai termékeket kínáló áruházak reklámaktivitása az idén erősebb a januári áfaváltozás miatt, míg az élelmiszereket kínáló hipermarketek reklámtevékenysége az ünnepek előtti első hétre marad.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!