A társaság az új hálózat építése mellett gyorsítja a jelenlegi második generációs EDGE hálózat adatátviteli sebességét. A cég kénytelen volt a nyár folyamán megújítani könyvelési rendszerét, mivel az nem volt képes a videotelefonálás, videokonferencia és az internetezés tételes elszámolására. Ezért a vállalat a piac által kedvelt átalánydíjas csomagot használta.
Az új, 3G-s szolgáltatások célcsoportja leginkább a fiatal korosztály, az üzleti célú felhasználás várhatóan jóval kisebb mértékű lesz. A szolgáltató nehezményezi a hazai piac monopolhelyzetét, és kiemelte, hogy az elmúlt hat évben egy nagy állami intézmény sem versenyeztette meg a hazai mobilszolgáltatókat. Nem csoda, hogy az erős állami hátszéllel induló T-márka 80 százalékos részesedéssel bír a kormányzati szektorban, számolt be a Világgazdaság.
Kapcsolódó anyagok:
A Vodafone több mint egymilliárd fontból erősít Afrikában
Globális versenytársa akadt a Vodafone-nak
A Pannon GSM tulajdonosa vette meg a svéd Vodafone-t