2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A McDonalds az egészséges étkezés mellett a testmozgás szerepére is felhívja majd a fogyasztók figyelmét legújabb reklámkampányában, amelyhez ismert sportolókat hívott segítségül.

A McDonald’s az egészséges étkezés mellett a testmozgás szerepére is felhívja majd a fogyasztók figyelmét legújabb reklámkampányában, amelyhez ismert sportolókat hívott segítségül. Az éttermekben is több lesz a saláta, de a kritikusok szerint mindez még nem elég az étkezési szokások megváltoztatásához.

A McDonalds az egészséges életmódot és a sportot is népszerűsíti majd tegnap bejelentett új, nemzetközi reklámkampányában, adta hírül az MSNBC. Az új kampány új szlogent is kapott, amely az evés mellett a cselekvésre is felhívja a fogyasztók figyelmét, a gyerekeket pedig a cég bohócfigurája tanítja majd az egészséges táplálkozásra a reklámfilmekben. A tévéhirdetések emellett olyan sportsztárokat is szerepeltetnek, mint a teniszező Williams-testvérek, a gyorskorcsolyázó Bonnie Blair vagy a hoki-csillag Wayne Gretzky.

A gyorsétteremlánc az ételeinek egészségtelen mivoltát érő kritikák és perek közepette igyekszik új képet kialakítani magáról a fogyasztókban. A McDonald’s az elmúlt években vezetett be a felnőtteknek salátát és ásványvizet, a gyerekeknek gyümölcsöt és tejet is kínáló menüket a kritikákra adott válaszként. A cég idén is tervezi a salátaválaszték bővítését, és ígéretük szerint az elhízás fő okozójának kikiáltott transz-zsírsavak mennyiségét is tovább csökkentik ételeikben, így például a különösen zsíros sült krumpliban.

Múlt hónapban a McDonald’s 8,5 millió dolláros kártérítést kellett hogy fizessen egy perben azért, mert nem adott elegendő információt a szív- és érrendszeri problémák kialakulásáért is nagyban felelősnek tartott transz-zsírsavak mennyiségéről az általa használt sütőolajokban. Az új kampány az MSNBC-nek nyilatkozó kritikusok szerint csak egy PR-ellenoffenzíva, amely a cég megítélésén szeretne javítani, de nem kapcsolódik hozzá új üzletpolitika, és nem változtat jelentősen az amerikai étkezési szokásokon sem.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!