2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az informatikai cégek marketingre fordított költései átlagosan három százalékos emelkedést mutathatnak 2005 első félévében, áll az IDC piackutató cég újonnan publikált tanulmányában. A teljes évre vonatkozóan a kutatók hat százalékos globális növekedést prognosztizálnak.

A Digital Media Europe által idézett tanulmány szerzői úgy látják, a technológiai cégeknél dolgozó marketingvezetők új generációja hamarosan megmutatja erejét. Körülbelül húsz százalékuk ugyanis már jelenleg is olyan pozícióban, melyben képesek a marketing hatókörét növelni a vállalati döntéshozó folyamatban.



A kiterjedt hatáskör magában foglalja a piaci célszegmens meghatározására és a termékfejlesztés irányára való ráhatást, míg korábban ezek a kritikus területek sokkal inkább a műszaki vagy az értékesítési részleghez tartoztak. Az új generáció előrelépésének köszönhetően a marketing irányú befektetések akár tíz százalékkal is növekedhetnek idén.

A technológiai szektorban a cégek mindössze tíz százaléka az, amely várhatóan csökkenti a marketingbüdzsét. 45 százalékuk a szintentartás vagy a maximum öt százalékkal való növelés mellett teszi le a voksát, 25 százalék 5-15 százalék közti növelést tervez, húsz százalékuk pedig akár 15 százalék fölötti emelést is hajlandó véghez vinni a cég marketing költségvetésében.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!