1p

A globális reklámpiac hanyatlása és a gazdasági lassulás igen érzékenyen érinti az internetes vállalatokat. Hogy ennek mértékét csökkentsék, illetve megfordítsák a fennálló trendet a vezető internetes cégek összefognak.

Meadows-Klue elmondta, hogy az IAB a hirdetőkkel és a reklámügynökségekkel meg fogja beszélni a hatékony reklámkampányokról készített esettanulmányokat. Példának felhozta azt a nemrégiben lezajlott online reklámkampányt, amelyben a British Airways naponta 2,8 millió fogyasztót ért el a Yahoo és más portálokon futtatott reklámok révén.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!