2p

Annak ellenére, hogy a tavaszi kampány óta piaci részesedése ismét emelkedőben van, nem kíván a jövőben a Grey-el dolgozni a Panasonic.

"Nagyon sokat köszönhet a vállalat a Grey-nek. Az eladások és a márkaismertség is drámai ütemben szárnyal" - fogalmazott a cég szóvivője. A Panasonic piaci részesedése 55 százalék, ami 18 százalékos emelkedés, az ügynökség áprilisban elindított új kampánya óta.

A jó eredmények ellenére megválik partnerétől a Grey. A Panasonic jelentős átalakításokba kezdett az észak-amerikai kontinensen az új elnök-vezérigazgató, Yoshi Yamada megjelenése óta, aki 2004 júniusában vette át a gyengélkedő vállalatóriást. Még a múlt év végén teljesen átalakította a fennálló munkavállalói rendszert, majd januárban a vállalat nevét is lecserélte. Ekkor került a Matsushita Electric Corp. of America tábla helyére a vállalat zászlóshajójának számító márkanév: a Panasonic.

Áprilisban a vállalat bejelentette, a jövőben a digitális termékekre (plazma tv, digitális kamera, dvd lejátszó) fog koncentrálni, s megduplázza az ilyen termékek reklámozására fordított összeget. Nem hivatalos források szerint Yamada egy új Panasonicot akar az USÁ-ban, s további drasztikus lépésektől sem riad vissza.

Az első hat hónapban a cég 24 millió dollárt költött reklámozásra, a tavalyi évben pedig összesen mintegy 50 milliót. A cég csak a Grey-el szakította meg üzleti kapcsolatait, így az olyan nagy nevekkel, mint a Renegade Marketing Group, WPP's WING Latino és a Publicis csoport New York-i irodája a Kaplan Thaler Group a jövőben is együttműködik.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!