2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Annak ellenére, hogy a tavaszi kampány óta piaci részesedése ismét emelkedőben van, nem kíván a jövőben a Grey-el dolgozni a Panasonic.

"Nagyon sokat köszönhet a vállalat a Grey-nek. Az eladások és a márkaismertség is drámai ütemben szárnyal" - fogalmazott a cég szóvivője. A Panasonic piaci részesedése 55 százalék, ami 18 százalékos emelkedés, az ügynökség áprilisban elindított új kampánya óta.

A jó eredmények ellenére megválik partnerétől a Grey. A Panasonic jelentős átalakításokba kezdett az észak-amerikai kontinensen az új elnök-vezérigazgató, Yoshi Yamada megjelenése óta, aki 2004 júniusában vette át a gyengélkedő vállalatóriást. Még a múlt év végén teljesen átalakította a fennálló munkavállalói rendszert, majd januárban a vállalat nevét is lecserélte. Ekkor került a Matsushita Electric Corp. of America tábla helyére a vállalat zászlóshajójának számító márkanév: a Panasonic.

Áprilisban a vállalat bejelentette, a jövőben a digitális termékekre (plazma tv, digitális kamera, dvd lejátszó) fog koncentrálni, s megduplázza az ilyen termékek reklámozására fordított összeget. Nem hivatalos források szerint Yamada egy új Panasonicot akar az USÁ-ban, s további drasztikus lépésektől sem riad vissza.

Az első hat hónapban a cég 24 millió dollárt költött reklámozásra, a tavalyi évben pedig összesen mintegy 50 milliót. A cég csak a Grey-el szakította meg üzleti kapcsolatait, így az olyan nagy nevekkel, mint a Renegade Marketing Group, WPP's WING Latino és a Publicis csoport New York-i irodája a Kaplan Thaler Group a jövőben is együttműködik.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!