1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Energia Hivatal szeptember-októberben ismét elégedettségi felmérést végez az áram- és földgázfelhasználók körében - közölte a hivatal a honlapján pénteken.

Több mint húszezer  kis- és közepes felhasználót, lakossági és  intézményi fogyasztót személyesen keresnek fel a szolgáltatók által megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai. A fogyasztói vélemények segítik a hivatal és a vállalkozások tevékenységét a villamosenergia- és földgázszolgáltatás színvonalának javításában.

A vizsgálat eredményét a Magyar Energia Hivatal nyilvánosságra hozza, és szokásos éves beszámolója keretében ismerteti a kormánnyal is - áll az internetes oldalon olvasható közleményben. Az előző, 14. felmérését a 2009. évről 2010 áprilisában tette közzé a hivatal.

A múlt évben a villamosenergia-piacon a panaszok intézésével voltak a legelégedetlenebbek a felhasználók. A vizsgálatból kiderült az is, hogy a fogyasztók árérzékenyebbé váltak: a 2008. évhez képest csökkent az elvi fizetési hajlandóság a kevésbé környezetkárosító energiáért.  

A gázszolgáltatóknál javult az ügyfélkapcsolat 2009-ben, és jelentősen nőtt azok aránya, akiknek ismeretük volt a szolgáltató-váltás lehetőségéről.

MTI/mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!