2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hírnévnek nagy ára van. Az interneten megjelenő, a legismertebb cégeket érő támadások, bírálatok, komoly erkölcsi és anyagi kárt okozhatnak. Máris számos cég szakosodott az ilyen vészhelyzetek megoldására.

Az egyes vállalatokra, márkákra specializálódó honlapoknál egyáltalán nem veszélytelenebbek a fogyasztói véleményeket összegyűjtő "panaszkönyv portálok." Az Epinions, a DooYoo, és más hasonló oldalakon az érdeklődők vásárlás előtt elolvashatják az adott termékről vásárlótársaik véleményét. A rosszat is.

Az internet a szabad véleménynyilvánítás olyan fórumát teremtette meg, mely korábban elképzelhetetlen volt. Míg a reklamációk, panaszok azelőtt legfeljebb egy-egy napilap olvasói rovatába juthattak el, ma a multinacionális vállalatok és a fogyasztói érdekvédők honlapjai ugyanabban a cyber-térben, egymástól csupán egy klikkelésnyi távolságra olvashatók.

Természetesen máris akadnak jelentkezők, akik felajánlják segítségüket a veszélyeztetett cégeknek. Gyorsan kialakult az új PR-üzletág, a "reputation management" (reputáció kezelés). Mindenki igénye szerint választhat, a havi 300 dollártól a csillagos égig terjedő kínálatból. A legjobbak egyedi célszoftverek és nyilvános keresőgépek használatát kombinálják az igényes feladatoknál helyettesíthetetlen emberi (szerkesztői) munkával.

A hazai internetes közösség létszámbeli, nyelvi és kulturális behatároltsága miatt sem hasonlítható az angolszász országok netpolgárságához. Az eddigi, jórészt bátortalan on-line fogyasztóvédelmi próbálkozások jórészt az internet szolgáltatás és a vele kapcsolatos távközlés területére korlátozódtak. A napjainkban kibontakozó Danone bojkott azonban jól mutatja, hogy indokolt esetben a fogyasztóvédelem nem áll meg a határoknál.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!