A közösen tett bejelentés kitért rá, hogy a csapat vezetése úgy gondolja: a mezen található hirdetések piaca az elmúlt években jelentősen megugrott. A Vodafone pedig a csapattal ápolt jó kapcsolatát és szponzorációját, más, új területeken vezeti tovább. A közös megegyezésnek tűnő váltást követően mindkét fél együttműködésük további ápolását bizonygatja.
A 36 milliárd fontos üzletet a mobilóriás tavaly nyáron hosszabbította meg négy évre. Ám a mostani bejelentéssel újabb alapot adnak arra a spekulációra, hogy a klub új tulajdonosa, a Glazer család nem akar tovább együttműködni a Vodafone-nal. 2000 elején kezdődött az az ötéves kapcsolat, melynek most vége szakadt. Akkor a Vodafone a Sharptól vette át a hirdetési felület stafétáját. A Manchester most új szponzorokat keres, számos világcéggel már jelenleg is tárgyalási szakaszban tartanak, írja a Brand Republic.
Andy Anson, a fociklub kereskedelmi igazgatója közölte, hogy a Vodafone kifogástalan partnere volt a klubnak 2000 óta. Majd hozzátette: a Manchester United meze a legerősebb szimbólum a sport világában, és a klub úgy véli, hogy itt az idő további jelentős befektetőket találni maguknak.
Kapcsolódó anyagok:
Robbie Williams lesz a T-Mobile reklámarca
Szakított Beckhammel a Vodafone