2p

A fejlett email-marketing megoldásokat szállító e-Dialog felmérte 2004 legfontosabb trendjeit, ezeket elemezve pedig meghatározta a 2005-ben követendő főbb stratégiai irányokat az email-marketing területén.

Kívánságlisták. Szintén hiányzott idén a marketinglevelekből, hogyan segíthet a vásárló kitalálni másoknak, mit is szeretne kapni az ünnepekre. 2005-ben tehát az egyik fontos eleme lehet az email-marketing stratégiának a kívánságlista funkció beépítése, ahol a listát az alkalmazás segítségével email-en a megfelelő személyhez továbbíthatnák a vásárlók.

[ajanlo=90][igazitas=left/] Csereszavatosság. 2004-ben egyik kereskedő sem említette a meghosszabbított csereszavatosságot, és szinte egyiküknél sem volt kiemelve az üzleten belüli csere lehetősége, vagyis elmulasztottak egy könnyen használható, és további vásárlásokat generáló értékesítési lehetőséget. Idén tehát a tapasztalatokból okulva az online boltok tulajdonosai nagyobb figyelmet fordíthatnának a csereszavatosság különböző alternatíváinak hangsúlyozására.

Releváns tartalmak mindkét félnek. A születésnapra, évfordulóra vagy vakációra emlékeztető üzenetküldés lehetősége, melynek során a vásárló feltölti rokonai és barátai nevét, valamint a fontos dátumokat, a vásárlást is megkönnyíti. Így ugyanis a releváns ajándékötleteket célzott üzenetben küldheti el a kereskedő az ajándékozónak. A koncepció azt sugallja a vásárlóknak, nincs is annál egyszerűbb, mint egy online boltban vásárolni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!