2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Erőteljes marketing kampányba kezdett a brit Tesco. A kereskedelmi lánc milliós nagyságrendben ontja ügyfeleire a jobbnál jobb akciókról szóló elektronikus üzeneteket.

Riválisai (Sainsbury, Asda, Waitrose) együttesen sem küldenek annyi emailt ügyfeleiknek, mint Nagy-Britannia legnagyobb lánca, a Tesco. A BBC szerint ez utóbbi csak a múlt hónapban 44 email-kampányban csalogatta vevőit olcsó DVD-k, könyvek, tornaszer vagy bor megvásárlására. A brit Interactive Prospect Targeting Service szerint ez havi mintegy 16-20 millió emailt jelent.

A Tescónak van a legkifinomultabb adatbázisa Nagy-Britanniában. Jóval több vásárlóról van adatuk, mint versenytársainak, nyilatkozta a themutual.net reklámcég vezetője. A vállalat weboldalának eredményei az első félévben mintegy 31 százalékkal emelkedtek, elérve a 401 millió fontot. Online rendeléseik száma hetente eléri a 170 ezret, ami jóval meghaladja legközelebbi riválisa, a Sainsburys.co.uk eredményeit (38 ezer).

Sokkal több ember vásárol velünk online, mint bármely más lánccal, s legtöbbjükkel csak emailben kommunikálunk, nyilatkozta a Tesco szóvivője. Hozzátette: "Tisztában vagyunk vele, hogy utálják az emberek a kéretlen emaileket. Megpróbálunk minél inkább az adott célcsoportra fókuszálni és minél egyszerűbbé tenni a nem kívánatos levelek kiszűrését."

A Menedzsment Fórum hasábjain is hírt adtunk róla, hogy nemcsak az élelmiszerláncok, de néhány divatcég is az online értékesítés felé kacsintgat. A Hennes & Mauritz a sikeres svéd tesztelés után holland ügyfelei kegyeit is a hálón keresi. Amennyiben ötlete elnyeri a vásárlók tetszését további európai országokban is tervezik a bevezetést.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!