1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Emelte éves eredményeire vonatkozó várakozásait a piacvezető reklámcég, a WPP, miután az első hét hónapban 3,1 százalékkal nőttek piaci bevételei az előző év hasonló időszakához képest.

A pozitív eredmények elsősorban az Egyesült Államokban és a hagyományos médiában bekövetkezett növekedésnek köszönhetők. Nagy lépést tettek ezzel az előzetesen bejelentett 2 százalékos éves növekedés elérése felé. A vállalat képviselője azonban óvatosságra intett, úgy véli, a második negyedévben nehezebb lesz hasonló eredményeket felmutatni.

Korábban 2,5 százalékos első féléves bevételnövekedést tett közzé a WPP, ám az erős július után az első hét hónapban már 3,1 százalékra ugrott fel a bővülés.

Az utóbbi időben több jelentős hirdető - a Procter & Gamble, Unilever - is növelte marketingre fordított kiadásait. Más média cégek is, mint a News Corp, vagy a Time Warner is javuló eladási mutatókról számoltak be. A WPP az első félévben 4,44 milliárd fontos bevételt könyvelhetett el. Ugyanebben az időszakban 39 százalékkal, a tavalyi 108,4 millió fontról 150,8 millió fontra nőtt a vállalat nettó eredménye.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!