2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Új reklámkampánnyal rukkol elő a világ legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, az amerikai Wal-Mart.

A társaság illetékeseinek elmondása szerint szeretnének a vásárlók érzelmeire is hatni a reklámokkal, ezért új szlogent is kitaláltak a brandnek. A jelenlegi "Always low prices" (Mindig alacsony árak) helyét a "Save money. Live better." (Spórolj, élj jobban!) reklámszlogen veszi át - közli a Reuters. A cég egyébként 19 éve először változtatott hirdetési jelmondatán.

A Wal-Mart korábbi reklámkampányai meglehetősen egyszerűek voltak, a központi motívum általában a társaság jelképévé vált "smiley" (képünkön) volt, amint a boltok körül repked és az alacsony árakra hívja fel a figyelmet.

Az iskolaszezon megkezdődése előtt a cég változtatott stratégiáján. Új hirdetéseiben korábbi vevők (illetve magukat annak beállító színészek, statiszták) nyilatkoznak arról, hogy hogyan tette olcsóbbá, könnyebbé életüket az, hogy a Wal-Mart üzleteiben vásárolnak.

A vállalat tegnap indult reklámhadjárata arra helyezi a hangsúlyt, hogy miképpen lehet az apró megtakarítások által magasabb életszínvonalat elérni. Az áruházlánc a Global Insight elemzésére hivatkozva úgy nyilatkozott, hogy 2006-ban éves szinten 2 500 dollárt takarított meg az amerikai családoknak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!