2p

Új reklámkampánnyal rukkol elő a világ legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, az amerikai Wal-Mart.

A társaság illetékeseinek elmondása szerint szeretnének a vásárlók érzelmeire is hatni a reklámokkal, ezért új szlogent is kitaláltak a brandnek. A jelenlegi "Always low prices" (Mindig alacsony árak) helyét a "Save money. Live better." (Spórolj, élj jobban!) reklámszlogen veszi át - közli a Reuters. A cég egyébként 19 éve először változtatott hirdetési jelmondatán.

A Wal-Mart korábbi reklámkampányai meglehetősen egyszerűek voltak, a központi motívum általában a társaság jelképévé vált "smiley" (képünkön) volt, amint a boltok körül repked és az alacsony árakra hívja fel a figyelmet.

Az iskolaszezon megkezdődése előtt a cég változtatott stratégiáján. Új hirdetéseiben korábbi vevők (illetve magukat annak beállító színészek, statiszták) nyilatkoznak arról, hogy hogyan tette olcsóbbá, könnyebbé életüket az, hogy a Wal-Mart üzleteiben vásárolnak.

A vállalat tegnap indult reklámhadjárata arra helyezi a hangsúlyt, hogy miképpen lehet az apró megtakarítások által magasabb életszínvonalat elérni. Az áruházlánc a Global Insight elemzésére hivatkozva úgy nyilatkozott, hogy 2006-ban éves szinten 2 500 dollárt takarított meg az amerikai családoknak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!