A társaság illetékeseinek elmondása szerint szeretnének a vásárlók érzelmeire is hatni a reklámokkal, ezért új szlogent is kitaláltak a brandnek. A jelenlegi "Always low prices" (Mindig alacsony árak) helyét a "Save money. Live better." (Spórolj, élj jobban!) reklámszlogen veszi át - közli a Reuters. A cég egyébként 19 éve először változtatott hirdetési jelmondatán.
A Wal-Mart korábbi reklámkampányai meglehetősen egyszerűek voltak, a központi motívum általában a társaság jelképévé vált "smiley" (képünkön) volt, amint a boltok körül repked és az alacsony árakra hívja fel a figyelmet.
Az iskolaszezon megkezdődése előtt a cég változtatott stratégiáján. Új hirdetéseiben korábbi vevők (illetve magukat annak beállító színészek, statiszták) nyilatkoznak arról, hogy hogyan tette olcsóbbá, könnyebbé életüket az, hogy a Wal-Mart üzleteiben vásárolnak.
A vállalat tegnap indult reklámhadjárata arra helyezi a hangsúlyt, hogy miképpen lehet az apró megtakarítások által magasabb életszínvonalat elérni. Az áruházlánc a Global Insight elemzésére hivatkozva úgy nyilatkozott, hogy 2006-ban éves szinten 2 500 dollárt takarított meg az amerikai családoknak.