A társaság inkább korábbi menüit akarja fejleszteni, közölte Marty Ranft, a cég elnök-helyettese. A jelenleg 4 dollárért árult szendvicseket a Kentucky állambeli éttermekből vonja ki a hamburger-óriás, azonban két másikban tovább folyik a tesztelés.
Néhány franchise étterem aggodalmát fejezte ki a megnövekedett ráfordítások, így a kiegészítő eszközök és a munkabérek miatt. Dennis Lombardi, a WD Partners vendéglátóipari-elemzője úgy véli, hogy a termék miatti pluszköltség nem volt kifizetődő. Majd hozzátette: a McDonald's túlkomplikálta a konyhai modelljét, ez a franchise-partnereket azonnal nyugtalanságra késztette, írja a BBC News.
Az Oak Brook-i székhelyű cég hasonló szendvics piacra dobására készül Angliában is. Ralph Alvarez, a hamburgergyártó észak-amerikai divíziójának elnöke közölte: ha lesz még egy teszt, akkor azt új piacokra is kiterjesztik.
Kapcsolódó anyagok:
Harminc milliót fektet be Oroszországban a McDonalds
A McDonalds nem változtat a jól bevált franchise-on
A téli olimpián debütál a McDonalds új csomagolása
Ingyen Nintendoval csábít a McDonalds
Garnélarákkal csábít Japánban a McDonalds