Zajdó Csaba, a WebShop-Experst Kft. ügyvezetője az árukereső.hu Kft. együttműködésével készült, kedden Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott közös felmérésükről elmondta, a magyar piacon több mint 3 ezer webáruház van, ám a forgalom 90 százalékát mindössze az e-boltok 10 százaléka generálja.
Hozzátette, az idén a forgalom a becslések szerint 175 milliárd forint lesz, de a szakértők általában "alálőnek" a piacnak.
Palocsay Géza, az árukereső.hu operatív igazgatója kifejtette: mivel az internetes vásárlás alfája és ómegája egyszerűség és a gyorsaság, azok az oldalak számíthatnak sikerre, amelyek ezt figyelembe véve, folyamatosan, személyre szabottan fejlesztik működésüket.
Elmondta, a webáruházak forgalma azért nő évről-évre, mert a kényelem miatt is egyre többen választják az internetes vételt a hagyományossal szemen, s nő a bizalom a világhálós fizetéssel kapcsolatban is.
MTI