Manapság már nem létezhet marketing az online eszközök használata nélkül, igaz ezek megfelelő kombinációja esetenként komoly kihívást okoz. Az elmúlt két évben számos változásnak lehettünk tanúi, a közösségi marketing körül óriási hype alakult ki, a csatorna gyakorlati alkalmazása során azonban nem csak olyan mítoszok dőltek meg, hogy ez egy ingyenes eszköz, hanem "számos típushibát" is láthattunk, ezek pedig a márkaépítés helyett éppen ellentétes hatással jártak.
Számos vállalkozás számára óriási kihívás, hogy az általuk megcélzott fogyasztók, legyen szó fiatalokról, vagy nőkről - egyre nehezebben érhetők el a hagyományos csatornákon keresztül. Ezeknél a célcsoportoknál ugyanakkor a közösségi eszközök – különösen, ha integrált kampány keretében használják őket – sikeresek lehetnek, hiszen sokak számára ma már az internet a legtöbbet használt médium. A Facebook mellett, illetve annak farvizén időről-időre új eszközökkel, csatornákkal is találkozhatunk a virtuális térben, érdemes ezeket marketinges szemszögből is vizsgálni, hiszen gyakran meglepően jó eredmények érhetők el ezekkel.
"Merre tart a közösségi marketing?" konferencia szeptember 27-én a Gellértben. Mfor.hu olvasóknak kedvezménnyel!