A bulituristákat is megcélozzák
Hamburgi vonal: bulituristák és üzleti utasok
Bár a cég egyértelműen nyitott új, eddig a fapadosokat favorizáló utasok felé, ezzel együtt - más módszerrel - hagyományos ügyfélkörüket is meg kívánják tartani. A business, a first class és a private-jet közönség körében a szolgáltatások színvonalának emelésével erősítik pozícióikat. "Kidolgoztunk egy Mobility a la Carte-programot, amelynek lényege, hogy az utasok minden rétegének testreszabott szolgáltatásokat kínálunk" - vázolta a stratégia lényegét Stephan Semsch.
A kettősséget egyébként a hamburgi járat beindítása is jelzi, hiszen azzal mind az üzleti utasokat, mind a diszkont légitársaságok által kedvelt "bulituristákat" megcélozták. "A város egyrészt fontos célállomás az üzletembereknek, hiszen itt található 39 nagy német vállalat székhelye. Másrészt a szórakozni vágyó fiatalok is megtalálhatják számításaikat, gondoljunk csak a hajózási-vitorlázási lehetőségekre vagy éppen a klubéletéről világszerte híres St. Pauli negyedre" - tette hozzá Horváth Gábor. Októbertől egyébként - Budapesten kívül - 5 új európai célállomásra indított járatokat a cég Hamburgból.
A Lufthansa emellett továbbra is napirenden tartja egy új budapesti útvonal beindításának lehetőségét. "Ezt jelzi, hogy a téli menetrendben napi három járattal bővítettük a magyar fővárosból induló útvonalhálózatunkat. Jelenleg egy új célállomás konkrét elemzésével foglalkozunk, de a menetrendbe való felvételről még korai lenne nyilatkozni" - mondta kérdésünkre Stephan Semsch.
Wéber Balázs Menedzsment Fórum Kapcsolódó anyagok:A Lufthansáé lehet a Germanwings A magas olajár sem szegte szárnyát a Lufthansának Sejkek, bankárok: repülő paloták milliárdokért Fapados árakkal harcol itthon a Lufthansa Lufthansa: új budapesti járat, debreceni tervek