2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Szerdán legurult a gyártósorról a félmilliomodik Audi gépkocsi a győri üzemben. A cég ezt az eredményt tizenkét év alatt érte el, ám a közelmúltban bejelentett fejlesztésnek köszönhetően az egymilliós álomhatárhoz fele ennyi idő kell majd.

Tizenkét évvel a járműgyártás megkezdése után legördült a sorról az 500 ezredik Audi Győrben – közölte a társaság szerdán. Frank Drevest, az AUDI AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagját, az Audi Hungaria felügyelőbizottságának elnökét idézve a közlemény hangsúlyozza: a tervezett gyárbővítés a jövőre nézve is a győri gyár melletti elkötelezettségük bizonyítéka, amely továbbra is kulcsszerepet játszik növekedési terveikben és a konszern versenyképességének erősítésében.

Emlékeztetnek arra: az Audi a következő években mintegy 900 millió euró összegű beruházást valósít meg Győrben, amellyel a jelenleg működő motor- és járműgyártáson túlmenően teljes gyártási folyamatot lefedő vállalattá bővíti. 2013-tól évente 125 ezer jármű hagyja majd el a gyártósorokat, köztük az Audi TT Coupé és TT Roadster sportautók, az A3 Cabriolet és az A3-as modellcsalád egy további tagja. A járműgyártó a beruházással 1800 új munkahelyet teremt. A bővítésnek köszönhetően az Audi a törzsállományt, a beszállítókat és a szolgáltatókat is beleértve 15 ezer embernek biztosít majd munkahelyet a régióban.

Mint írják, az első Audi TT Coupé modell 1998-ban készült el Győrben. Ezt követte 1999 őszén a TT Roadster. 2006 júniusa óta az Audi TT második generációja készül az Audi Hungariánál, az ingolstadti gyárral kooperációban. A TT karosszériájának gyártását és lakkozását Ingolstadtban végzik, a járművet Győrben szerelik össze.

Az Audi Hungaria a világ több mint 40 piaca számára gyártja a sportautót. 2001 és 2003 között a TT mellett ugyanazon a gyártósoron készültek A3 és S3 modellek is. 2007 novembere óta pedig a TT Coupé és Roadster mellett harmadik modellként az A3 Cabriolet-t szerelik össze Győrben. Jelenleg mintegy 700 munkatárs dolgozik az Audi Hungaria járműgyárában.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!