Az árengedmény az 5 literes, hordós kiszerelésű Becker sörre vonatkozott. A versenytanács gyakorlata alapján a becsalogató reklám abban az esetben minősül versenytörvénybe ütközőnek, ha valószínűsíthető, hogy a vállalkozás a reklámkiadványában előnyös vásárlás látszatával hirdetett, azonban az üzletben kis mennyiségben, vagy rendelkezésre egyáltalán nem álló termék helyett a fogyasztók olyan árut is megvásárolhatnak, amelyet a reklám hiányában nem (de legalábbis nem a reklámozó vállalkozástól) vásároltak volna meg.
Amennyiben az akciót meghirdető vállalkozás tájékoztatásában jelzi, hogy az ajánlat "a készlet erejéig érvényes", ezzel a fogyasztók tudomására hozza, hogy a meghirdetett áru esetleg nem áll majd rendelkezésre. Ez viszont nem vonatkozhat az akció indítására.
MTI / Menedzsment Fórum