Az új vezetés feladata lesz, hogy a Magyarország első tíz márkaneve között jegyzett "Danubius"-ra építve új üzleti lehetőségeket tárjanak fel, miközben a rádió műsorstruktúrája alapvetően változatlan marad. Az új vezérigazgató a Danubius Rádió programigazgatói teendőinek ellátásával Buza Sándort, a kreatív és produkciós terület igazgatásával pedig Jáksó Lászlót bízta meg.
A Danubius Rádió népszerű popzenére épülő műsoraival a hirdetési szempontból legnagyobb értéket képviselő, 18-49 éves korosztályt célozza meg. A rádió a tavalyi évben 3.5 milliárd forint bevételt generált, amivel a két kereskedelmi televízió után a harmadik legnagyobb elektronikus médiumnak számít Magyarországon.
Fisher András, Buza Sándor, Jáksó László a Danubius Rádió új vezetőségében
Miután az Advent International megvásárolta a GWR Group-tól a Danubius Rádiót üzemeltető Országos Kereskedelmi Rádió Rt.-t, új vezetőséget neveztek ki a Danubius rádió élén. A vezérigazgatói teendőket a jövőben Fischer András, a Danubius Kereskedőház Rt. vezérigazgatója látja el.