Balogh Virág reklámjogász, aki az ELTE Jogi Karának elvégzése után a Gazdasági Versenyhivatalnál dolgozott, kezdetben vizsgálóként, később a Fogyasztóvédelmi Iroda vezetőjeként. Részt vett több reklám- és fogyasztóvédelmi jogszabály hazai átültetésében, valamint felelős volt a Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi politikájának kialakításáért.
A szakember ezen felül részt vett az Egyesült Államok reklám- és fogyasztóvédelmi politikájáért felelős szövetségi hivatala, a Federal Trade Commission fellowship-programjában, amelynek keretében három hónapot töltött Washington DC-ben. A Versenyhivataltól való távozása után a CLV Partners Ügyvédi Iroda verseny- és reklámjogi csoportjának vezetőjeként dolgozott. Emellett szociológus-közgazdásznak tanult a Corvinus Egyetemen.
Balogh Virág számos tudományos publikáció szerzője, illetve társszerzője a reklám-, fogyasztóvédelmi- és versenyjog területén, valamint állandó meghívott előadó magyar és nemzetközi
konferenciákon. Virág ezen felül külsős óraadóként segíti a Bibó István Szakkollégium és több más
intézmény munkáját.
9 év
Az eddig szintén reklámjoggal foglalkozó kommunikációs szakember, Markovich Réka, aki összesen kilenc évet töltött a Reklámszövetségnél, ebből hetet főtitkárként, most kutatóként folytatja pályafutását, méghozzá a logika, normalogika és jogelmélet témakörében. „Szívemen viselem az
MRSZ és persze az egész reklámszakma sorsát: a gazdaság motorjaként működő műfaj teremtői és éltetői mind kreatív iparágként, mind nemzetgazdasági tényezőként komoly szereppel bírnak. Bár én
új szakmai vizekre evezek, boldog vagyok, hogy ilyen kitűnő szakembereket tudhatok a Reklámszövetség élén.”
mfor.hu