1p

Saját, illetve franchise-üzemeltetésű hálózat kialakításába kezdett a Mórakert Termelői Értékesítő Szövetkezet (TÉSZ), amely a globális gazdasági válság hatására az idén nem számol bevételnövekedéssel, írja a Világgazdaság.

A megalakulása, 1996 óta saját márka építésére összpontosító Mórakert TÉSZ a három éve megnyitott mórahalmi és a múlt évi szegedi után a közelmúltban Budapesten nyitotta meg harmadik zöldség-gyümölcs márkaüzletét.

Rácz József, a mórahalmi központú társaság ügyvezető igazgatója szerint az üzletnyitások szervesen illeszkednek a saját márkanév építésébe. Most azt vizsgálják: a franchise-rendszer kidolgozásával miként gyorsítható fel a hálózat bővítése.

Rácz József szerint a cég gazdálkodását jelentősen megnehezítette, hogy a nyári exportidőszakban rendkívül erős volt a forint, míg a mostani, importidőszakban jelentősen gyengült a magyar fizetőeszköz, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!