Új termékkel igyekszik betörni a TopCap Marketing AG a meglehetősen szűkös európai dohánypiacra. A Svájcban kifejlesztett NicStic márciustól, Multi Level Marketing (MLM) rendszerű értékesítéssel Magyarországon is forgalomba kerül.
A készülék felmelegíti a filtert és így elszívhatóvá válik a "cigaretta". Mindez füstmentesen és a cigarettában található több száz mérgező anyag nélkül. A terméket elsősorban a hosszú repülőutakra fejlesztették ki a dohányosoknak, ám a jelek szerint ennél nagyobb igény mutatkozik a találmányra.
A dohánygyártók már egy ideje dolgoznak új cigarettafajtákon, melyek nem zavarják a dohányos környezetét, ám az eddigiket csökkent élvezeti értékük miatt eddig elvetették. Az Egyesült Államokban az utóbbi 7-8 évben a legnagyobb üzletnek a nikotintapaszok minősültek. Ebből kiindulva Európában komoly sikerre számíthat a NicStic, írja a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó anyagok:
Csapást mérne a dohánycsempészetre az EU
Az F1 és a dohánygyárak: se veled, se nélküled
A DHL beszünteti internetes dohányáru-szállítását