2p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Dell hamarosan visszahelyezi technikai support részlegének jelentős részét az Egyesült Államokba.

Eddig a PC óriás a jóval olcsóbb szakemberekkel rendelkező Indiában oldotta meg a call center-szolgáltatást.

Egyre több panasz érkezett azonban, hogy az amerikai kliensek a telefonos tájékoztatás alkalmával nem tudnak szót érteni az indiai call center-alkalmazottakkal.

'Némi ellenérzést éreztünk az ügyfeleink részéről' - nyilatkozta Gary Cotshott, a Dell szolgáltató részlegének igazgatója - ebben az esetben bebizonyosodott, hogy néha kissé túl messzire megyünk, túl gyorsan.'

Nem szervezik vissza a telefonos ügyfélszolgálati szolgáltatást az egyéni felhasználók esetében, a vállalat céges ügyfelei viszont amerikai call center-munkatársakkal beszélhetnek majd a jövőben.

A Dell költségcsökkentési céllal, elsőként tette át részlegét Indiába három évvel ezelőtt. Követte a PC vállalatot az Intel Corp., a Microsoft Corp., a Hewlett-Packard, és a Computer Sciences Corp.

Az angoltudással rendelkező indiai szakemberek magasan képzettek, de az amerikai bérek töredékéért dolgoznak. Számos ügyfélnek azonban nehéz volt megérteni az akcentussal beszélő alkalmazottakat, akik a panaszok szerint szinte kizárólag szabványválaszokat adtak a kérdésekre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!