Az idei beruházásokra 17 millió eurót fordító Decathlon legújabb egységében növelte a természetsportok - lovaglás, horgászat, vadászat - területét, a vártnál nagyobb vásárlói érdeklődés miatt. A régebben nyitott áruházakban pedig tavaszig bővítenek. Ezzel egy időben nem fejlesztik vissza a többi osztályt, csupán egy-egy méretből kevesebb darabot tesznek ki az eladótérbe.
A Decathlon a következő tíz évben 30 áruház építését tervezi, s eleinte a főváros környékére összpontosítanak. A következő két egység a jövő év második felében készül el. Az 1976-ban indult társaság, húsz országban gyártat, forgalmának 55 százalékát tíz saját márkája teszi ki, amelyeket 1500 fős tervezőcsapat fejleszt. A legtöbb áruház Franciaországban van, majd Spanyol- (50) és Olaszország (34) következik. A cég Európán kívül az Egyesült Államokban és Kínában is nyitott üzletet, olvasható a Világgazdaságban.