Az MTI által közölt hír valótlanul állította, hogy
- az alkalmassági feltétel egyik pontját lényegében a Centrum Parkoló Kft.-re szabták, és így kizárták a versenyből a többi lehetséges ajánlattevőt,
- hét minden napján 24 órában működő, meglévő ügyfélszolgálat az egyik követelmény.
Az MTI által közölt hír állításával ellentétben a fent hivatkozott közbeszerzési eljárást megindító ajánlattételi felhívással szemben a Közbeszerzések Tanácsa és a Régió Park Miskolc Kft. jogorvoslati eljárást kezdeményezett; a jogorvoslati eljárásban a Közbeszerzési Döntőbizottság mindösszesen 4 kérelmi elemet vizsgált, amelyből 3-at, jogsértés hiányában elutasított, 1 tekintetében - heti hét nap, 0-24 órás telefonos ügyfélszolgálati rendszer megkövetelése tárgyában - pedig jogsértést állapított meg.
Az Önkormányzat a megkötendő szerződés tárgyaként határozta meg a heti hét nap, 0-24 órás telefonos ügyfélszolgálatot, így az Önkormányzat álláspontja szerint a közbeszerzési törvény vonatkozó rendelkezése szerint járt el, míg a Közbeszerzési Döntőbizottság a fenti alkalmassági követelményt tévesen értelmezte, hiszen nem ügyfélszolgálat, hanem ügyfélszolgálati rendszer volt az alkalmassági követelmény, így az Önkormányzat szándéka szerint a jelenleg heti hét nap, 0-24 órás ügyfélszolgálattal nem rendelkező ajánlattevők is megfelelhettek volna.
A Közbeszerzési Döntőbizottság ténybelileg és jogilag téves határozata miatt az Önkormányzat felülvizsgálati kérelmet terjesztett elő a Közbeszerzési Döntőbizottsággal szemben.
A fentiek miatt az Önkormányzattól elnézést kérünk.
Menedzsment Fórum