2p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kéretlen leveleket olvasatlanul töröljük, de néha extra információra vágyunk egyes termékekről. A legújabb kutatás szerint a legritkább esetben kapjuk azt, amit valóban kértünk.

Annak ellenére, hogy a vásárlók mintegy 77 százaléka szeretne bővebb tájékoztatást kapni az áruházak különleges akcióiról, mindössze 8 százalékukhoz érkezik az, amit kért. Valamivel jobb a helyzet, ha termékkatalógusra vagy egy adott árucikkhez tartozó bővebb eligazításra van szükségünk, ebben az esetben a 69 százaléknyi érdeklődő közül már 19 százalékhoz érkezett a hőn áhított adat. A meglepő eredmények a Harris Interactive legutóbbi amerikai felméréséből derültek ki.

Óriási a szakadék abban, mit vár a fogyasztó és mit erőltetnek rá a vállalatok, összegezte az eredményt a kutatás egyik szakértője. Jó hír, hogy a tátongónak vélt szakadék néhány területen a korábbi adatokhoz képest szűkülni látszik.

Leginkább a szolgáltatáshoz szorosan kapcsolódó területeken (szállítás, vásárlás visszaigazolása, egyenleg kimutatás stb.) érkezik az, amire a fogyasztó valóban kíváncsi. Ezért a szakértők szerint ezekbe a levelekbe kellene más, a vásárló számára érdekes információkat is belecsempészni. Így kevesebb elégedetlenkedővel szembesülnének a cégek, miközben az ajánlat mintegy extra szolgáltatásként jelenne meg a levelesládában.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!