Eddig viszonteladói hálózatán keresztül értékesítette dobozos szoftvertermékeit, most közvetlenül is meg akar jelenni a hazai hipermarketek polcain a Microsoft Magyarország Kft., tudta meg a Világgazdaság Vityi Pétertől, a cég ügyvezető igazgatójától.
[ajanlo=90][igazitas=left/] A lépést az indokolja, hogy ma már nemcsak a vállalatoknál, hanem a hazai lakosság körében is rohamosan bővül a személyi számítógépek használata, s a társaság ezen a csatornán jut el legközelebb a nem céges használókhoz. A kis- és középvállalatok pedig ugyancsak a közeljövőben igénybe vehetik a társaság banki finanszírozással is megerősített uniós pályázati tanácsadó szolgáltatását. Erre külön részleget állít fel a szoftvercég.
A Microsoft Magyarország a tervezett 7 helyett 10-11 százalékos bevételnövekedéssel számol az üzleti év egészére, a legnagyobb arányú fejlődést adatbázis-kezelő szoftvereinek és fejlesztőtermékeinek értékesítésében látja. Számításaik szerint a cég részesedése az idén már elérheti a 6-7 százalékot, ezzel a 3–5. helyet célozhatják meg a hazai piac szereplői sorában, írja a Világgazdaság.
Hipermarketekben is árulna a Microsoft hazai leányvállalata
Eddig viszonteladói hálózatán keresztül értékesítette dobozos szoftvertermékeit, most közvetlenül is meg akar jelenni a hazai hipermarketek polcain a Microsoft Magyarország Kft., tudta meg a Világgazdaság Vityi Pétertől, a cég ügyvezető igazgatójától.