1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közelmúltban látott napvilágot a Cap Gemini felmérése, amely a televíziós autóreklámok alacsony hatásfokáról tanúskodott. A General Motors elnöke Robert A. Lutz szerint ugyanakkor a sajtóhirdetések sem elég hatékonyak.

A közelmúltban Cap Gemini Ernst & Young által készített felmérés szerint a vásárlók csupán 17 százalékát befolyásolják a televíziós reklámok. Ennél jóval hatékonyabbak az interneten futó reklámok, amelyek 26 százalékban határozzák meg az autóvásárlásokat. A pálmát az emberek egymás közötti információk, a szájreklám 71 százalékos hatásfokú.

A televíziós hirdetések gyenge mutatóit erősítette meg szerdai nyilatkozatában a GM első embere. Robert A. Lutz egy konferencián azt mondta, hogy a tv reklámok százból 18 vásárlót befolyásolnak. Nem volt ugyanakkor elragadtatva a magazinok hatékonyságától sem a vezető. A jelenlevők között komoly felhördülést váltott ki, amikor kidobott pénzként minősítette a sajtóhirdetéseket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!