1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A közelmúltban látott napvilágot a Cap Gemini felmérése, amely a televíziós autóreklámok alacsony hatásfokáról tanúskodott. A General Motors elnöke Robert A. Lutz szerint ugyanakkor a sajtóhirdetések sem elég hatékonyak.

A közelmúltban Cap Gemini Ernst & Young által készített felmérés szerint a vásárlók csupán 17 százalékát befolyásolják a televíziós reklámok. Ennél jóval hatékonyabbak az interneten futó reklámok, amelyek 26 százalékban határozzák meg az autóvásárlásokat. A pálmát az emberek egymás közötti információk, a szájreklám 71 százalékos hatásfokú.

A televíziós hirdetések gyenge mutatóit erősítette meg szerdai nyilatkozatában a GM első embere. Robert A. Lutz egy konferencián azt mondta, hogy a tv reklámok százból 18 vásárlót befolyásolnak. Nem volt ugyanakkor elragadtatva a magazinok hatékonyságától sem a vezető. A jelenlevők között komoly felhördülést váltott ki, amikor kidobott pénzként minősítette a sajtóhirdetéseket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!