
Hogyan értékeli a cég idei évét?
- A Szentkirályi Ásványvíz elmondhatja hogy több szempontból is csúcsokat döntött. Hisz a piacvezető szerep megszerzése mellett megháromszorozta forgalmát 2005-höz képest.
Mit vár a szektor piacától jövő évben?
- Úgy gondolom hogy az évi 600 millió literes fogyasztás továbbra is stagnálni fog.
Cégüknek milyen konkrét tervei vannak 2006-ra?
- Az exportra és a horeka szektor (például visszaváltós palackok) megerősítésére szeretnénk koncentrálni. Jelenleg 8 országban értékesítjük termékeinket, többek között Csehországban, Németországban és a Közel-Keleten is. Kanadába első szállítmányunkat nemrég indítottuk útra.
Mint menedzsernek milyen változást hozott az idei év?
- Meg kellett tapasztalnom, hogy hiába van egy cégnek a vásárlók által megbecsült és erős márkája, a kereskedelmi multiszektor erőfölényével visszaélve bármit megtehet a piacon. Cégünk 2005-ben 800 millió forintot utal vissza a kereskedelemnek, hogy tartsák termékeinket a polcaikon.
Kit ajándékozna meg az ünnepek alkalmából?
- A Penny Market és a Plusz Élelmiszerdiszkont vezérigazgatóit üdvözlöm és 2006-ban további sok sikert kívánok nekik. Egy palack Szentkirályi Ásványvizet küldenék nekik, hogy ne feledkezzenek meg rólunk.