1p

Új kampányához az egyre népszerűbb Scarlett Johanssont választotta a francia szépségipari vállalat, a L'Oreal Paris.

A kampány keretében készült első reklámszpot a 63-ik Golden Globe gála közvetítésén fog debütálni. A kampányhoz a cég új szlogent is választott amely a "Because I'm worth it," (Mert megérdemlem) lett. A nyomtatott sajtóban a kampány a televíziós bemutatás után indul.

A szőke sztár és a kozmetikai cég között létrejött többéves szerződés részleteiről ugyan a felek nem közöltek részleteket, a bennfentesek szerint ugyanakkor a társaság 3-4 millió dollárt fizet a színésznőnek. Ez az összeg mindenesetre eltörpül a LOreal marketing költségvetése mellett, amely 2004-ben 300 millió dollárt, míg tavaly az első tíz hónapban 270 milliót költött hirdetésekre.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!