2p

A tavalyi sikeres indulás után 2005-ben is lebonyolítják a márkaépítés díjazását szolgáló Superbrands programot Magyarországon - közölte Wiszkidenszky Zoltán, a PintXBudavár Rt. vezérigazgatója kedden sajtótájékoztatón Budapesten.

A szakértőkből álló zsűri az idei program keretében 1 600, a magyar piacon megtalálható márkából merített, amelyből 400 kapja meg a Superbrands elismerést. Az idei év győztes márkáinak névsorát a novemberben megrendezésre kerülő Superbrands Gála keretében ismertetik a nagyközönséggel, egybekötve a 2005. évi könyv megjelentetésével.

A Superbrand a márkaépítés díjazására 1995-ben Nagy-Britanniában létrehozott független szervezet. Jelenleg a világ 44 országában működik, Magyarországon 2004. januárban indult a program és tavaly november 30-án jelentették be az először díjazottakat.

Bill Clegrave, a Superbrands program nemzetközi vezetője a sajtótájékoztatón elismeréssel szólt a tavaly indult magyarországi program lebonyolításáról. Utalt arra, hogy Kelet-Európában Magyarországon indították el elsőként a programot, majd ezt követte a lengyelországi. Az idén a régióban Csehországban, Törökországban, Oroszországban és Görögországban indítják el a programot.

Serényi János, a magyarországi szakértői bizottság vezetője elmondta, hogy a program keretében nemcsak az elismeréseket adják át, hanem fórumokon megvitatják a márkaépítéshez vezető út sokféleségét az érintettekkel. A márkaépítéshez kapcsolódó kérdések között van egyebek mellett annak megvitatása, elképzelhető-e, hogy a márkahűség egy idő után teherré válik, van-e értéke az ősi márkák újraélesztésének.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!