3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Opel Magyarország huszonötödik születésnapján különleges szolgáltatási és szerviz programot indított flottapartnereinek.

Az Opel Business Class Service mindenekelőtt a kis- és közepes vállalkozások számára kínál személyre szabott kiszolgálást, mind az értékesítésben mind pedig a szerviz területén. Mivel az elhúzódó autóügyek nem csak időt vesznek el, de az üzletet is hátráltathatják, a program kialakításakor fő szempont volt, hogy minél gördülékenyebben és a lehető legkevesebb idő alatt tudjunk megoldást találni bármilyen autót érintő problémára. A program márciusban indul és tizenöt Opel márkakereskedés és szerviz vesz részt benne, akik megkülönböztetett figyelemmel, az üzleti igényekhez igazított szolgáltatásokkal állnak rendelkezésre. Az Opel Business Class Service csomag tíz elemből áll, ezeket nyújtja minden, a programban résztvevő márkakereskedés és szerviz.

- külön kijelölt flotta értékesítési és flotta-szerviz tanácsadót alkalmaz. 

- az Opel flotta modelljeinek teljes kínálatát be tudja mutatni, ide értve a kishaszon jármű palettát is

- kiterjesztett – azaz az átlagosnál nagyobb – tesztautó parkot tart, külön figyelve az üzleti szempontból fontos modellekre

- kiterjesztett nyitvatartási idővel várja üzleti ügyfeleit: Budapesten 8-18, vidéken 7-17 óra között

- a szalonokban a program logójával ellátott elkülönített értékesítési és szervizpult várja az ügyfeleket

- az Opel Business Class Service ügyfeleit soron kívüli hibamegállapítás illeti

- A szolgáltatáscsomag része a hozom-viszem szolgáltatás lehetősége

- szerviz csereautó lehetőség: az Opel Business Class Service ügyfeleknek elérhető csereautó szolgáltatást három évesnél nem idősebb kifogástalan állapotú Opel gépkocsival díjazás ellenében

- közvetlen telefonvonal üzleti ügyfeleknek, amelyen a flottaértékesítési tanácsadó vagy a szerviztanácsadó elérhető

-  a hét minden napján napi 24 órában gépkocsi leadási lehetőséget biztosít.

Az Opel számára kiemelten fontos vásárlók a kis- és középvállakozások. Az Opel Business Class Service üzleti csomagot az eddigi magyarországi és európai tapasztalatok alapján dolgoztunk ki, és hiszünk abban, hogy ezáltal időt, pénz és fáradságot takaríthatnak meg ügyfeleink Opel cégautójuk üzemeltetése során, így több idejük és erőforrásuk marad a tényleges üzletmenetre. A programban részt vevő márkereskedések listája és elérhetőségük megtalálható az Opel hivatalos weboldalán: www.opel.hu.

(x)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!