A vevők egy 2400 dollár értékű bankkártyát kapnak, amit üzemanyag - vagy bármi más - vásárlására használhatnak. A cég ezenkívül ingyenes karbantartást és teljes garanciát is vállal autóira. Az ajánlat nem terjed ki a Chrysler olyan elit modelljeire, mint a Dodge Viper, az SRT8, vagy a Chrysler 300 - írja a BBC News.
Nyáron minden amerikai gyártó hatalmas kedvezményeket kínált a külföldi márkák térnyerése megállításának érdekében. A Nagy Hármasként emlegetett trió (a DaimlerChrysler, a Ford és a General Motors) például dolgozói áron kínálta összes vevőjének termékeit. Októberben azonban a triumvirátus - például a Toyota, a Nissan, a Honda és a BMW miatt - 17 százalékos eladás-csökkenést szenvedett el a tavalyi hasonló időszakhoz képest, így most ismét kénytelenek az árleszállítás marketingeszközéhez nyúlni.
Ahogy a Menedzsment Fórum már korábban megírta, a General Motors Corp., a világ legnagyobb autógyártója visszatért a kedvezményes árakhoz. A társaság hétfőn jelentette be, hogy diszkont áron kínálja legtöbb Buick, Chevrolet, GMC és Pontiac modelljét. A program keretében a kereskedők egy központilag meghatározott maximum árnál nem árusíthatják drágábban a gépkocsikat.
A GM szerint az akció nem lesz annyira kedvező, mint a nyári, amikor minden vásárló az alkalmazottaknak járó kedvezményekkel vehette meg az autókat. A gyártó ennek ellenére bízik benne, hogy sikerül magához édesgetnie a tradicionálisan az ünnepek idején vásárló kuncsaftokat. "Az árak valószínűleg valamivel magasabbra lettek belőve, mint az alkalmazotti kedvezmények idején, de még így is nagyon előnyösek" - mondta el a társaság szóvivője.